Гроші
Що вони роблять???
Стратегії покера

Стратегія гри в Омаха покер по системі Хатчисона

Стратегія гри в Омаха покер
На відміну від Холден покеру, де виграшну комбінацію можна скласти з використанням двох, однієї чи ні однієї зі своїх закритих карт в омасі у грі беруть участь тільки дві свої і три загальні карти.

Для початківців гри в Омаху після гри в техаський Холдем покер ці чотири карти часто грають злий жарт.

З одного боку чотири своїх карти на перший погляд набагато краще, ніж дві, як в Холдем покер, адже вони дають можливість скласти набагато більше хороших стартових комбінацій. Але ж слід враховувати, що і у противників теж чотири карти! Тому значно частіше зустрічаються стріт, флеш і фулл, а молодші пари, з якими в Холдем покер варто впевнено вступати в гру, в Омасі заслуговують тільки пасу. Третя на руках карта до пари, що дає новачкові враження про силу руки, не є плюсом, а мінусом - адже грають тільки дві з них, а ймовірність появи в загальних картах помітно знижується. Відповідно, фантастична в інших іграх комбінація каре на руках в Омасі вважається програшною комбінацією.

Основною помилкою, що КОШТУЄ грошей початківцям, є гра всіх підряд рук. Навіть в Холдем покер подібне є помилкою, а в Омасі, де майже будь-які чотири карти можуть дати надію на гарну комбінацію це взагалі.

З якими ж початковими картами варто вступати в гру? Однозначної відповіді на це питання, як і на більшість у покері, звичайно ж, не існує.

Нижче наведена стратегія, розроблена відомим американським гравцем Едвардом Хатчисоном з використанням математичного моделювання за методом Монте-Карло. Хоча, повторимося, вона, як і будь-яка інша системи, не є граалем. Крім того, вона в основному підходить для гри при великій кількості учасників (8-11 осіб за столом), при меншому числі гравців грати варто більш агресивно.

Оцінка стартових рук в Омасі по системі Хатчисона:

  1. Спочатку оцінюються одномасні карти. Якщо у руці є дві або більше одномастних карт, то порахуйте пункти, виходячи зі значення самої старшої з них (за наявності двох мастей по дві карти порахуйте для обох):
    • при старшому Тузі - додайте 4 пункти;
    • Королю - 3 пункти;
    • Дамі - 2.5 пункта;
    • Валету - 2 пункта;
    • 10 або 9 - 1.5 пункта;
    • будь-яка інша карта - 1 пункт;
    • якщо всі 4 карти одномасні - відніміть 2 пункта.
  2. Тепер оцінимо вплив пар:
    • при наявності пари Тузів - додаємо 9 пунктів;
    • пари Королів - 8 пунктів;
    • пари Дам - 7 пунктів;
    • пара Валетів або 10 – 6 пунктів;
    • пари 9-ок - 5 пунктів;
    • будь-яких інших карт - 4 пункта;
    • якщо однакових карт три і більше - ніяких пунктів не додається.
  3. І, нарешті, прорахуємо можливість складання стріта. Якщо у руці є карти, здатні допомогти отримати стріт (тобто з «дірою» між ними не більше трьох карт), то:
    • Туз з Королем, Дамою, Валетом або 10 заробляють 2 пункту;
    • Туз з 2, 3, 4 або 5 – 1 пункт;
    • будь-які дві карти від 2 до 6 - 2 пункта;
    • будь-які дві карти від 6 до Короля - 4 пункта;
    • будь-які 3 карти від 6 і вище - 7 пунктів;
    • будь-які 4 карти від 6 і вище - 12 пунктів;
    • якщо проміжок між картами в одну або дві - з отриманої суми віднімаємо 1 пункт;
    • якщо проміжок в три карти - віднімаємо 2 пункта.

Тепер порахуємо суму. Вступати в гру (звичайно, це залежить від позиції в торгівлі, вплив якої, як і в Холдем покер, не можна переоцінити, і сили суперників) варто при приблизно 15 пунктах і більше, піднімати ставку - при 20 і більше.

Звичайно, на перший погляд система виглядає досить громіздкою, але з практикою вона легко запам'ятовується. Для простоти засвоєння наведемо декілька прикладів:

  1. Найкраща стартова рука в Омасі - два Тузи і два Короля двох мастей (гравець контролює два старших флеша і старші пари). У цій системі вона набрала б 27 пунктів: 2 рази по 4 за масті зі старшим Тузом, +9 за пару Тузів, +8 за пару Королів, і +2 за Туз з Королем під стріт. Разом 27 пунктів – значить необхідно піднімати ставки.
  2. Припустимо, на руках 8треф, 9треф, 8чирв і 9чирв. +3 пункту за 2 масті від 9, +5 за пару 9, +4 за пару 8, +4 за 9 і 8 під стріт. Сума 16 пунктів – значить варто порівнювати.
  3. Дама треф, Дама чирв, 8бубна і 8пік. Одномастих немає, +7 за пару Дам, +4 за пару 8, +4 за стріт і -2 за дірку в три карти. Разом 13 пунктів - граємо тільки проти слабких партнерів та/або в дальній позиції.

Як і будь-яка математична система, ця не враховує найважливіших складових покеру - психології і бажання вигравати не більше банків, а більше грошей. Вона здатна тільки мінімізувати програші. У першому прикладі багато досвідчені гравці в ряді випадків не стали б підвищувати ставки, щоб продовжити торги і постаратися створити більший банк. Однак новачкам система може виявитися корисною з точки зору оцінки сили своїх рук. Спробуйте після гри порахувати комбінації та перевірте, чи правильно ви діяли в тій або іншій ситуації.

Так само як і в Холдем покер, в Омасі відкриття флопа - найважливіший момент у грі. Тепер ви знаєте 7 з 9 своїх потенційних карт.

Очевидно, що якщо флоп «не збігся» з вашими очікуваннями і ніякої комбінації або серйозної надії на сильну комбінацію не утворилося, потрібно пасувати (або якщо є можливість безкоштовно подивитися терен, говорити чек).

Якщо ж у вас складається якась сильна комбінація або є багато шансів її скласти, важливим поняттям стають відсутні для перемоги вам і/або супротивникам карти, так звані аутси (справи). Яка ймовірність отримання аутса - такі і шанси на виграш. Звичайно, для точного підрахунку потрібно знати, що в руках у інших гравців, але досить обгрунтовані припущення можна робити і без цього.

Спрощений приклад. Припустимо, у вас на флопі утворився стріт з однією діркою, пар і флешових очікувань немає. Ви припускаєте, що при складанні повного стріта перемога буде за вами, в інших випадках виграє супротивник. На цей момент ви знаєте сім карт з 52 (чотири свої та три з флопа). Вас влаштовують чотири карти, «які закривають» діру, з решти 45 - тобто 4 аутса. Ймовірність появи потрібного аутса на терні – 4/45, на рівері, якщо на терні не прийде - 4/44. Таким чином, імовірність вашого виграшу - трохи більше 1/6. Якщо розмір банку більш ніж у 6 разів перевищує необхідну ставку, можна ризикнути. Але враховуйте, що перед рівером, ймовірно, теж доведеться платити. Так що найбільш виправдане рішення в цьому випадку - пас.

Природно, реальні ситуації зазвичай набагато складніші - адже виграти можна і при парі або трійці, а можна і програти, зібравши стріт. Однак загальне правило таке - рахуйте аутси. Якщо аутсів багато, треба грати. Якщо очевидно, що аутсів багато у супротивника, а зараз ваше положення краще - необхідно атакувати, тобто збільшувати ставку, щоб він скинув карти.

azartni-igry.com.ua рекомендує грати в перевірених казино по наступним причинам:
⇾ контроль чесності (MD5) ⇾ грошові бонуси ⇾ цілодобовий адмін
⇾ різні способи поповнення ⇾ можна відіграти бонус ⇾ багато ігр

Додайте свій коментар

Ім'я (нік):
Текст коментаря:
1